Wednesday, May 6, 2009

Be tough man...

最近与朋友们发生了一写争执.搞得我很心烦,无法集中精神地做好每一件事情~当我用餐时,会想起;当我冲凉时,会想起;当我在温习时,会想起;甚至当我在开大号时,都会想起!我已尽量控制自己不去想它了,可是它偏偏就是不听话,死都要涌进我脑海里~希望很快就没事吧..

不管怎样,明天就要考试了!我好像什么都没有准备==ll
没办法~乱考咯,我最厉害的啦.哈哈
这次的考试长达三个星期
三个星期对我来说是一个漫长的日子,就好像是三个月
你要我如何挨过呢?
不管啦,拼了!!!

Last night UEFA champions league, Arsenal beaten by Man Utd.. 1-3
What a poor performance by the home side~suck man!
I think tonight will be a good match between Chealsea and Barcelona
I believe that Barca going to chase back the score since he beat Real Madrid with a wonderful score 2-6! haha

6 comments:

Anonymous said...

Ma don't think la...
I also din't study...at all eh!

Nic少 said...

烦什么啦。。
不重要的人没东西好烦
哈哈
manutd 我超开心。。wahaha

Nic少 said...
This comment has been removed by the author.
Carol可柔 said...

其实我们都是一样乱考罢了嘛,难道你认为最近我们也很好过吗?一样心不安,情不定

Leroy said...

erm..谁是不重要的人??

bii bii 大人 said...

LOLZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ